valentines day

idag, eller ja det är ju natt nu. whatever. det är valentines day nu. alla hjärtans dag alltså. ja. jag har inte direkt varit den som firat detta fenomen. jag har tagit det som en helt vanlig dag.. och sen om folk väljer att ge mig saker för att det är alla hjärtans dag så, heh, it's up to them. hittade faktiskt en bild på en liten alla hjärtans dag bukett jag fått en gång i tiden.



kan inte säga att jag minns exakt vem den var ifrån. så jag skriver inget namn. men jag har mina aningar.

så, hur firar man då denna dag som singel? nu finns det ju inget som säger att alla hjärtans dag är just tillägnad för par, men de mesta tyder ju på det. tycker jag iaf.. men om jag nu skulle välja att fira denna dag, så måste man ju såklart köpa nått till morsan. det känns som den mest självklara personen efter pojk-/flickvännen. sen kanske ens syskon? eller? nej, jag vet inte. jag har aldrig gett bort något på all hearts day.
hur som helst.
valentines day kommer, av mig beatrice, firas med mjukisbrallorna på och en piggelin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0