hoppas kaffet smakar

sådär, då var det dags för en blogginlägg igen. nu tänkte jag faktiskt visa något roligt. var inne på laredoute och klickade hem lite mer skit som vanligt. ja, och så satt jag o tittade på ett par skor. ah, jag låter bilden tala för sig själv..


det är alltså ett par beiga skor som kostar 449 kr. eller? Nej, det är ju en karljävel på bilden. What's up with that? Dom kanske bara ville visa vilka karlar som ger en lite småsugna blickar om man använder dessa skor. Vad vet jag?

Och sen tänkte jag berätta att jag såg ett stjärnfall nyss. Jag fick lite panik. Tänkte, va fan ska jag önska? Eh, jag önskar nått om min ekonomi. Nej! Om kärleken. Ja, nej nått om... till slut blev jag så förvirrad så jag körde på "jag önskar att mitt kaffe smakar gott!" och tog en klunk. Mja, inte så pjåkigt faktiskt.

Förövrigt så är det faktiskt det enda jag gör om dagarna. Inte ser stjärnfall då, utan dricker kaffe på min balkong.
inte så pjåkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0