crazy times

Okej. Nu var det så länge sen jag uppdaterade denna skitblogg så jag mindes inte ens mitt inlogg. What's up with that? Oh well, nu är jag här.

Jag vet inte om jag orkar försöka börja uppdatera här igen, alltså for real, men ibland så vill jag. Får lusten att skriva av mig. Men det finns ju inget att skriva om. Förutom alla mina nya inköp. Oh herregud. Dom börjar bli irriterade på mig på jobbet. Hah, nya paket att hämta ut everyday. Skoj.


Jag har fått en liten förälskelse i töjningar. Det är fint. Fast inte dessa extrema töjningar. Dock så vågar jag seriöst inte töja eller.. jag vill nog helt enkelt inte. Jag köper fejkade istället. Det är lika fint! Får väl kasta upp en bild nån gång. Hah. Nooot gonna happen. Jo, kanske..

Ja, här sitter jag i Vingåker. Skithålan. Vingåker. Landet. It sucks. Måste ta tag i det här med flytt och jobb osv snart. Jag vill inte flytta någonstans utan att ha ett jobb, så det är första prio. Så länge jag hittar ett jobb kan jag faktiskt flytta anywhere. Eller nej, inte typ kholm. Haha. Wasted time. Nej, alltså en större stad of course. Oh well, jag är för lat I guess. Jag har ju jobb här i vingåker så det är ju ingen panik än så länge. Men seriöst, vem vill bo här frivilligt, speciellt i min ålder? Det finns ju liksom.. ingenting här.

Nej, nu måste jag fixa lite med tvätt osv. Det är väl det roliga jag kommer få ha idag. Awesome!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0