tack torsdag.

...tack torsdag. Tack. Tack torsdag. Torsdagen.. tack. Tack för att du finns. Inser du att det är tre dagar kvar tills jag får se Robin igen? Och det är ditt fel. Kan inte du vara söndag istället? Va? Nej. Så tack..


Till något annat. Idag var jag i härliga Khlm. Oj, har aldrig tänkt på det förut men det är verkligen stort! Wow. Man skulle kunna vimsa bort sig där. Really. Not. Det är litet, faktiskt. Jag var där med Qim. Det är så litet så vi lyckades springa in i Elin typ två ggr. Till slut blev det så jobbigt så jag bad henne hänga med mig och Qim istället.

Till något annat roligt. Helgplanerna är fortfarande lite chipp chopp chapp, det är alltså inget fast bestämt än, FÖRUTOM att jag ska ut med Qim på lördag. Det var ju ett tag sen. Minst.. ett år sen. Cirka.


Mormor och morfar måste få sig ett besök också. Måste. Man kan tycka att man har tid för allt, men nu är det dags. Snart är det försent.

Jag glider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0