Keep on wearing that smile

Goddagens! Idag är det måndag, vilket för många yngre, men även ett antal i min ålder, betyder skola. På min tid så var man ju ledig måndagar. Okej, det var inte förrän på slutet av sista året, but still. Jag var ledig måndagar. Och nu? Jo, då är jag ledig för jämnan. Man har så mycket tid att man inte vet vad man ska göra med allt. Jo, jag jobbar ju såklart, men det är ju inte varje dag precis. Bättre blir det i mars. Då får man schema! Nog om detta, har efter en timma(!) lyckats ladda upp ett par bilder från Hannas b'day ptay. Dock så glömde jag bort under hela tiden att kameran var med..så det blev ett par toabilder bara. På mig och Sara.





Sara Holm är ju bara för söt.
Det var ett par bilder sådär.

Sen idag så har jag ju gjort rent micron, gjort rent övre toan och färgat håret. Men då blogg segar något så fick inte bilderna jag hade tagit under förloppet av färgningen vara med.
Här är en annan bild istället!


I call it: "Wtf? Is that a donkey?"


Kommentarer
Postat av: Sara

men du kan va söt!

2010-02-08 @ 19:22:52
URL: http://idiut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0