Home alone

Är för tillfället ensam hemma. Eller jag är egentligen ensam hemma hela helgen, men eftersom jag inte kommer vara kvar här så är jag ju inte ensam hemma.. hela helgen. Ni förstår.

Ska strax påbörja min packning och sedan blir det att köra in till stan. Väl där ska jag hem till Qim. Får se vad som sker ikväll, blir nog inget speciellt. Vi sparar oss till morgondagen.

Halv tolv idag var jag och släppte av Micke & mamma vid tåget. Efter det tog jag mig en tur till OKQ8 för att hämta ut min skor! My precious. Dom var jätte fina. Tänker ha på mig ett par imorrn, om jag klarar av att gå i all snömodd med dom. Men jag har iaf impregnerat dom i fall att. De är ju i mockaaaa you see. Hur som helst.

Kanske hinner snappa ett kort på de sedan innan jag drar min väg. We'll see! Nu måste jag tagga!


Får hoppas att helgen inte blir som juldagen exempelvis. Då var det snöstorm och jag och Qim fick ju gå från ena delen av stan till den andra. Ja, ni ser ju hur resultatet blev ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0