happyland

Då var en ny dag här. Har än så länge varit ute en tur i kylan. Fast det är inte så kallt längre. Vilket är bra.
Robin sov här inatt, men han måste ju gå upp runt kvart över 6, vilket är lite synd. Man får ju ingen tid att mysa på morgonen.. Jag fortsatte ju såklart att sova efter hans uppvaknande.

Idag tror jag att mitt rum ska få sig en städning. Det är mycket grejer, överallt. Känner inte direkt för att fota och visa bildbevis på detta. För det är inte fint. Hur som helst.

Får jag lite tid över ska jag även sy lite, detta är något jag kan visa, men det kommer senare isf.

Nu ska jag lyssna på lite The Knife och påbörja städningen. Yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0