God morgon!

Nu har jag precis ätit frukost och är mätt o belåten. Idag blir det jobb 15-20.30, vilket kanske tar oss till frågan vad jag gör uppe såhär tidigt? Jo, jag sov hos Robin i natt, och han började för en halvtimma sen. Så för att vi skulle slippa gå upp tidigare och han skulle slippa köra, så åkte jag med Erica imorse. Hon jobbar på hennes familjs bondgård inte så långt härifrån. Så det passade ju perfekt att jag åkte med henne! Så idag är jag uppe med tuppen, men kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska sova lite till eller starta upp något. T. ex sy lite, färga håret eller städa lite? Okej den sistnämnda lär nog aldrig hända.. hur som helst. Efter jobbet så blir det direkt hem och fixa sig fort som satan, sen kmr Ropbin för att hämta mig. Då åker vi till Vingåker och hämtar Holm sen blir det in till Baggetorp. Hanna Tyllström har fyllt 20 och detta ska firas med dunder och brak förstår ni!

Men, nu börjar tiden rinna iväg. Måste hinna göra något i alla fall. Ska ju skjutsa mami vid ett så måste vara klar lite tidigare faktiskt.. jobbigt.

C'ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0