En vecka senare, and I'm still alive.

Ja jag lever fortfarande, igen uppdatering har skett dock. Hur kan det komma sig.. jo du vet att.. jag har inte orkat riktigt.

Men kan ju ta lite kortfattat om det som skett. Färgade ju håret förra veckan och har ännu inte visat något resultat; so here you go.

Ja, det var väl snyggt? Nja, ser lite gult ut där. Men det har försvunnit med tiden faktiskt. Nu är det mer rött. Ungefär.

Sen har jag ju städat bland mina kläder. Blev en massa som ska skänkas, slängas och allt det där. Bestämde mig att slänga ut alla kläder ur dess trådbackar och sedan vika de på sängen. Kan ju säga att sängen blev överfull. Men är man shopaholic så blir det lätt så.

Helgen spenderades med Robin. Micke var på Sv Rallyt och mamma i Sthlm så vi hade huset för oss själva. Då passade vi på att laga god mat(taco såklart) och så bastade vi även lite. Alla hjärtans dag blev ingen speciell dag, utan hela helgen fick bli vårt firande kan man säga.

Har inte jobbat så mycket dessa dagar, två dagar tror jag det varit. Om inte tre.. hur som helst.

Kommande dagar har jag inte planer alls för. Robin åker till Sälen på torsdag och stannar till söndag. Mamma o Micke åker bort även de, fast till Sthlm och detta sker på fredag. Så jag blir ensam i skogen. Fast, jag får ha mammas bil kvar hos mig. Så lär väl inte vara kvar här hela helgen. Förhoppningsvis.

(det funkar inte ladda upp bilder för mig, typ en bild/inlägg, det suger ju lite.) Whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0