Better in time

Ja här sitter jag, färdig för att åka och jobba. Karin ville ha mig in en stund tidigare idag då det var många sjuka. Men eftersom mamma ska ha skjuts ner till klockan 13.20, så tycket hon det var bättre att jag skulle komma så fort jag kunde efter att jag skjutsat ner henne. Jag fick uppfattningen om att jag skulle börja jobba kl ett istället för 3, för det var så Karin ville ha det. Men mamma vill ju inte sitta och vänta i vingåker alltförlänge, så det är ju bättre att jag kommer försent till jobbet då, än att hon får vänta.. Verkligen. Men strunt samma nu!

Känner att det kommer bli lite stressigt efter jobbet sen. Slutar 20.30 och då ska jag köra raka vägen hem för att kasta på mig kläder, smink, allt möjligt och sedan dra på festen. De som känner mig väl, vet att jag inte är så snabb..  

Nu ska vi tydligen åka! Yeey, finally..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0