a new day has come

Igår var man ju iväg till Baggetorp. Blev en aning sent dit, men det var väl mitt fel. Slutade ju runt halv nio, så var det bara att skynda sig hem och duscha fort som fan och allt det andra. Väl där i alla fall, baggetorp då, så kom vi precis i tid för att hinna se de flesta dra iväg in till stan. Men det gjorde inte mig så mycket, utan jag var nöjd så länge jag fick lite i mig att dricka. Haha. Hur som helst, det hände inte så mycket där så kvällen blev lugn. Träffade min bror där också, så det var ju en positiv sak iaf!

Nu har jag iaf typ nyss vaknat, eller för nån timma sen var det väl, men har inte gjort nått än att ligga i sängen så. Kvällen kommer spenderas med Robin, vi ska in en sväng till Qim till hans inflyttningsfest och träffa folket där. Kommer nog bli trevligt!

Bilder från i går kommer kanske upp under dagen! Nu ska jag sova lite till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0