update

Jag är och kommer verkligen aldrig att bli en topp bloggare. Men, who cares? Jag är glad så länge jag lever.

Gårdagen och idag skulle ha gått till att packa mina saker inför Robins o min flytt. Gårdagen gick delvis till packning och sedan blev jag inringd till jobbet. Idag har jag varit förbaskat snuvig, ont i halsen och mer eller mindre inte orkat ta mig upp till vinden. Men flytten lär ju bli nästa vecka, så har ju lite tid på mig. Fast med tanke på att jag jobbar mån-fre nästa vecka o vi troligen får nycklarna på fredagen så gäller det att skynda sig. Ska bli skönt att komma lite närmare jobbet, men mest av allt få bo ihop med Robin. Är lite jobbigt när man får sitta och pendla till bådas föräldrar.

Den här sommaren har jag tänkt jobba på så mycket jag kan. Ju mer jobb desto mer pengar. Robin och jag ska åka till något soligt ställe och Dessi vill ha med mig på en shoppingresa som görs årligen. Så det blir mycket pengar. Tur då att jag kommer få gå upp till 30 timmar i veckan, istället för 20 som jag har nu. Så får jag ju tillbaka pengar från skatten, så det lär nog inte vara några problem att spara ett par slantar i månaden.

Imorgon bär det av till mormors runsättning. Heter det så? Ja, det är en gravceremoni iaf. Hoppas den här är lite "gladare" än begravningen. Det var minst sagt inte kul.

Hur som helst, jag ska väl försöka få något gjort nu. Smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0